Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een mooie, toch hier ook een kleine opmerking: rechts zie je die top die bijna de rand raakt, daar had ietsje meer plaats tussen gemogen. Nu als ik ze bekijk denk mijn oog/hersenen al dat ik uit het frame ben als ik daar kom en er komt toch nog een beetje lucht aan.
Al vele complimenten zijn gegeven, dus het wordt moeilijk om daar iets aan toe te voegen !
Ik heb al wel 3x een lekbakje onder mijn monitor geleegd.
Opmerking van Peter zit wel wat in, maar dan spreken we over een ¼puntje op de i !
Teruglezend een flinke bak ongein, maar zie het maar al een heel dik compliment.
Heb het geviseerde rechterstrookje er af gehaald. Het stoorde mij zelf niet omdat het links ook al onmogelijk was de berg in de hoek te krijgen en de bovenhoeken niet in de kijklijn liggen (van onder naar waterval naar centrale berg) maar kwaad kan het ook niet...
Comment