Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi kleuren op deze plaat.
En hoewel ik geen verkeerd woord over deze foto kan zeggen, denk ik ,dat je door de verbrande boom vrijer te zetten, een sterker beeld had kunnen maken.
Mooi kleurenpalet zo
Maar ik kan Johan wel ergens volgen
Persoonlijk had ik er links nog een heel deel afgesneden zodat de twee open ruimtes (lucht tussen de bomen en gras tussen de heide) wegvielen
Op die manier had de boom ook minder centraal gestaan
De foto is gemaakt vanuit de auto in een wachtende file, ik had dus niet veel keuze in standpunt.
Het merkwaardige is dat het bovendeel van de middelste boom niet door de brand aangetast werd. Het groen is dus niet allemaal van de achterliggende bomen.
Het merkwaardige is dat het bovendeel van de middelste boom niet door de brand aangetast werd. Het groen is dus niet allemaal van de achterliggende bomen.
Comment