Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The old man

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The old man

Knappe foto zeker en vast, ieder heeft zijn favoriete compositie daar, voor mij was dat bijvoorbeeld een panorama die nu tegen mijne muur hangt

Wat betreft dat afhellen, als je de foto goed bekijkt lijkt het een beetje op barrel distortion, ik heb gelezen dat je statief inderdaad perfect waterpas staat dat is goed, maar heb je lens correctie in software uitgevoerd? Los daarvan zou ik in Photoshop met perspective warp of free transform, toch die linkerkant visueel recht zetten, anders gaat dat altijd afleiden
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

Comment

Prachtig hoor, heel mooi warm strijklicht. en tjonge wat een locatie

Comment

ferme foto. doet watertanden om ook eens naar Skye te trekken.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

heel mooi met het zachte licht op het groen. De lijnen in het beeld komen samen op de juiste plaats. knap!
          Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

Comment

Al vele mooie foto's van dit plekje gezien, deze mag er beslist ook wezen hoor
            en het doet een mens inderdaad goesting krijgen deze ouderling ook eens gaan te groeten
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Schitterend van licht en daar draait het om. Juiste plaats en juiste tijd in een wijdse compositie.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
                Knappe foto zeker en vast, ieder heeft zijn favoriete compositie daar, voor mij was dat bijvoorbeeld een panorama die nu tegen mijne muur hangt

Wat betreft dat afhellen, als je de foto goed bekijkt lijkt het een beetje op barrel distortion, ik heb gelezen dat je statief inderdaad perfect waterpas staat dat is goed, maar heb je lens correctie in software uitgevoerd? Los daarvan zou ik in Photoshop met perspective warp of free transform, toch die linkerkant visueel recht zetten, anders gaat dat altijd afleiden
                thanks om mee te denken! Ik heb geen correcties doorgevoerd in PS. Ik heb het nu wel even geprobeerd, maar wat ik ook doe ik krijg de foto niet 100% rechtgetrokken voor het oog. Of ik zou heel zware bewerkingen moeten doen met alle kwaliteitsverlies als gevolg vrees ik. Dus ik ga hem voorlopig zo laten.
                Maar bedankt voor de reactie!
                facebook

500px

Comment

Working...
                X