Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe foto ondanks het harde licht. Ik zou het contrast in de bergen en het groen een tikkeltje verhogen, nu lijkt het wat vlak.
De compo vind ik top. Een foto die voor mij Noorwegen weergeeft zoals ik het twee jaar geleden ook ervaren heb.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Pano maken met de huisjes linksonder weggecropt en wat meer contrast en hij is helemaal mooi...
Zou de hooglichten ook nog wat verlagen komen de wolken wat beter uit.
Ik ben eens met wat gezegd is, alleen zou ik tijdens de crop de huizen boven het meer er wel bij laten zodat je nog wat schaalreferentie hebt, maar dan hebt je die toppen van de bomen die er dan rechts komen piepen, niet gemakkelijk dus. Dus ik zou mij eerder concentreren op beter contrast
Jos zijn idee maakt het een pure natuurfoto. Dus is ook een mogelijkheid.
Anderzijds moet je nu L.onder beginnen, of je wil of niet. En word je op die manier mooi de foto ingeleid.
Hooglichten, inderdaad net niet onder controle.
Mooie foto.
Het gedoe linksonder is inderdaad niet echt een meerwaarde, maar het geeft wel een idee hoe groots het geheel wel is.
Misschien enkel de parking onderaan wegsnijden, maar de chalet aan de waterkant laten staan?
Comment