Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Geen probleem Red Falcon, ik kan zeker tegen kritiek.
Over de wolken, die waren echt donker, en in het blauwe uurtje genomen... Ik heb maar een weinig saturatie aan de kleuren toegevoegd.
Over het eb, dat is de compo en valt over te discussieren, je volste recht dat je het niet goed vind.
Over de scherpte, de voorgrond is scherp, de gebouwen iets minder, dat is waar. Normaal heb ik daar zelden een probleem mee, statief wat bewogen, wind, techniek? Ik heb natuurlijk geen fullframe met super glas...
Toch bedankt voor de scherpe blik!
mvg Christophe
Ik vind ze sterk deze foto, compo zit goed en ook de kleuren, vind het juist goed dat de zee ver weg is, ik hoef die niet te zien ik weet door de rest van de foto dat die links is Ha juist rechts... (dat is moeilijk grapjes maken in tekst...)
Het gemis aan scherpte valt toch pas echt op wanneer je de foto op full res bekijkt
Comment