Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Best een eind rijden vanuit regio Utrecht, maar dan heb je ook wat.... Echt mooie en fotogenieke lokatie, waar ik al een tijdje heen wilde. Afgelopen zaterdag ochtend ook echt gegaan, met onder andere de onderstaande foto als resultaat.
Je was er in ieder geval heel vroeg aanwezig zo te zien
Hele knappe opname hoor met schitterende kleuren.
Enige wat ik een beetje spijtig vind zijn die vliegtuigstrepen , maar eigenlijk nog een geluk dat ze gelijk met de brug lopen
Topplaatje wat mij betreft
Je was er in ieder geval heel vroeg aanwezig zo te zien
Hele knappe opname hoor met schitterende kleuren.
Enige wat ik een beetje spijtig vind zijn die vliegtuigstrepen , maar eigenlijk nog een geluk dat ze gelijk met de brug lopen
Topplaatje wat mij betreft
Volgens mij zitten er trouwens weinig overbelichte delen in de foto. Het water (neem aan dat jullie op het deel links boven doelen) is wat uitgevlakt door de beweging ervan binnen de lange belichtingstijd van de foto.
Prachtplaat, Mark. Vooral de afwerking ziet er super uit.
Ik vind het eigenlijk best inventief om de compo op deze manier te doen. Op de gewone manier is tenslotte al 1000-den keren gedaan.
De "slinger" in de kijkrichting voelt voor mij natuurlijk aan . En als vrucht op de taart de steen in de loze ruimte.
Nog op Schouwen geweest ? Want daar is ook genoeg te fotograferen !
Comment