Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
hey Mathias ,ik had je hier wel weer verwacht na die mooie reis
alvast een mooie binnenkomer ,maar dit is geen schots weer hè
ben benieuwd naar de rest ik ben zeker dat je in opbouwende volgorde werkt
Heel mooi hoor, prachtige omgeving
Onwerkelijk mooi weer voor Schotland
De keien op de voorgrond houden mij wel wat tegen om verder te kijken
Ja, 2 weken voor wij arriveerden was er nog geen spetter regen gevallen. Ze hadden dat daar nog niet veel mee gemaakt, en de eerste dagen dat we daar waren was het ook stralend weer. Dus echt typisch schotse luchten ga je niet vinden in een groot deel van mijn foto's Enkel de laatste dagen hebben we regen gehad...Het heeft zijn voordelen dat mooi weer (aangenaam wandelweer), maar ook zijn nadelen: minder wolkjes in de lucht en watervallen die beginnen opdrogen. Zo hebben we de Buachaille falls 2x gedaan (beetje verder stroomopwaarts op deze rivier): de eerste keer stond er bijna geen water in en de tweede keer had het twee dagen geregend en stond er al wat meer water in...
wat betreft de steentjes: Ik heb hem ook zonder steentjes, maar vond deze beter. Zal die zonder steentjes dan ook wel nog eens posten...
@Patrick: wat betreft de volgorde: ik probeer ze te posten volgens de volgorde dat we de plaatsen hebben aangedaan, en ook een beetje afhankelijk van wat Benjamin post, om niet teveel overlap te hebben. er zit niet echt een strategie achter
zo herken ik schotland meteen in de foto.
Knap vastgelegd...heerlijke kleuren... Misschien klein tikje minder steen vooraan maar dat is heel persoonlijke smaak
Comment