Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo'n mooi compo, zo'n mooie kleuren en dan dat water da op watte gelijkt.
Sorry hoor, maar hier spuit dat water zo mooi en hoog op dat ik zeker geen lange sluitertijd zou gebruiken.
Maar voor de rest een heel fijne foto.
Last edited by Red Falcon; 4 oktober 2014, 02:48.
Reden: skrif fote.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Zo'n mooi compo, zo'n mooie kleuren en dan dat water da op watte gelijkt.
Sorry hoor, maar hier spuit dat water zo mooi en hoog op dat ik zeker geen lange sluitertijd zou gebruiken.
Maar voor de rest een heel fijne foto.
Hij komt er ook nog met korte sluitertijd
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Yeah !
Ik kijk er al naar uit, want echt, het is een heel mooie compositie met dat stukje lucht en die enkele naaldbomen daartegen.
En dan die geweldig mooie kleuren en een waterval + stukje stroom in volle actie zal meer leven in de brouwerij brengen, enfin ja dak dus peins hé.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ook van mij alleen maar complimenten over de compo, de prachtig doortekende kleuren, maar zeker om niet te vergeten het opvangen van het groot dynamisch verschil.
De waterval is inderdaad een beetje wattig, ook naar mijn smaak. Maar daar zijn ook weer liefhebbers voor.
Heb ze nu beide gezien...Doe mij deze maar hoor....Heel mooi..
Zo misschien zelf iets korter belicht hebben, vind 1 a 2 seconde vaak een mooier resultaat geven, dan krijg je meer doortekening in de waterval....Is persoonlijke smaak.
Comment