De Brouwersgracht in Amsterdam. Rechts achter de bomen de pakhuizen die omgebouwd zijn tot appartementen en een kleurrijk binnenvaartschip dat misschien ooit deze pakhuizen bevoorraad heeft maar nu eveneens een woonhuis is
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Weer een stedelijk landschap
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Weer een stedelijk landschap
Mooie kleurrijke plaat ! Kijkt lekker.
Het schip wel een beetje kort tegen het onderkader. Maar daar had je waarschijnlijk een goede reden voor.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Mooi gedaan en puur natuur
Beetje krap voor het schip onderaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Lekkere kleurige foto...Mooi..
Klein puntje, zou die ene vliegtuigstreep misschien wegwerken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Dank voor al mooie reacties. Vliegtuigstreep zou weg kunnen maar ik ben er hier (ik woon vlakbij Schiphol) inmiddels al zo aan gewend dat ik ze eigenlijk niet meer als hinderlijk waarneem.
Er is zo weinig ruimte achter het schip omdat ik daar bewust gecropped heb. Anders zouden er delen van de brug opstaan wat niet zo mooi is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtEr is zo weinig ruimte achter het schip omdat ik daar bewust gecropped heb. Anders zouden er delen van de brug opstaan wat niet zo mooi isNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
wel een mooi plaatje, maar wat een vreselijk lelijk schip.
dat de Gemeente daar ooit toestemming voor heeft gegeven...?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment
-
Comment