Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie inlopende lijnen en verzorgde compositie.
Aangenaam kleurenpallet en mooi licht.
En de lucht is echt top hoor.
Plaat is verder goed opgebouwd met voorplan middenplan en einddoel.
Mooi gedaan, zo'n zonsondergangen heb je wel meer in de Dolomieten
Qua compositie had ik wel niet dat pad rechts er in genomen, dat leidt mijn aandacht te veel af doordat lichter is dan de rest en dit toch wat aandacht afleidt. Ik weet wel dat dat pad tot aan de huis loopt en dat je natuurlijk de zon nergens anders kunt plaatsen (ik heb daar ook gestaan ) Maar dan had het mijn foto geweest en nu is het jouw interpretatie
Deze commentaar is niet negatief bedoeld he, ik vind de foto nog altijd mooi en goed gedaan, maar ik had het anders gedaan.
Zijt je niet daar gebleven om een long exposure te maken met lighttrails van autos op de bochtige weg? Dit stond op mijn planning voor de Stelvio, maar het was te slecht weer...
Zijt je niet daar gebleven om een long exposure te maken met lighttrails van autos op de bochtige weg? Dit stond op mijn planning voor de Stelvio, maar het was te slecht weer...
De vorige avond heb ik op dezelfde plaats gestaan om lighttrails te maken maar het is door mijn eigen domme fout helaas mislukt. Mijn ISO instelling stond op auto zonder dat ik het zelf doorhad en de X-T1 koos voor ISO 6400, foto's zo goed als onbruikbaar dus.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Juist die "net niet ondergang" geeft fantastische kleuren.Geweldig !
Voor de rest sluit ik me aan bij al het positieve eerder gemeld. Topper, voor mij !
Last edited by Johan1956; 26 september 2014, 10:28.
Reden: Duidelijkere tekst
Heel mooi, ik ben er ooit ook op de motor langs gereden.
Op die plaats zijn we gestopt, en ik heb er ook een foto gemaakt, maar die ziet er niet zo goed uit (als je met een motorclub onderweg bent, dan kan je tijdens een stop gewoonlijk snel even de camera bovenhalen, een foto maken, en dan moet je terug vertrekken).
Comment