Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed gezien met de zon achter het beeld te plaatsen
Kleuren zijn voor mij wat te gesatureerd maar da's kwestie van smaak
Leuk wel om te zien hoe al die lijnen in de lucht naar het beeld toelopen
Ik begrijp in deze foto trouwens het nut van de bigstopper niet direct.
De ND filter dient om lange sluitertijden te halen en dat is hier niet het geval.
Wat was je bedoeling ?
Mooi drama. Ik vind de kleuren hier wel passen, geeft het een surrealistisch tintje en dat past prima bij het beeld.
De scheve horizon is al vermeld en de vraag over de big stopper al gesteld
Dank u allemaal voor jullie opmerkingen. Ik zal inderdaad mijn horizon moeten rechtzetten. De saturatie en kleuren vind ik persoonlijk tof zo maar ja! het is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zal proberen om deze foto wat minder saturatie te geven om het verschil te zien. De compositie vind ik wel geslaagd.
Omdat het beeld er staat, vind ik de kleuren wel mooi ! Lekker kunstzinnig geheel.
Als het een puur natuurplaat was geweest, zou ik daar anders over denken.
Waterpasje is geen overbodige luxe.
Dank u allemaal voor jullie opmerkingen. Ik zal inderdaad mijn horizon moeten rechtzetten. De saturatie en kleuren vind ik persoonlijk tof zo maar ja! het is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zal proberen om deze foto wat minder saturatie te geven om het verschil te zien. De compositie vind ik wel geslaagd.
Grts,
Marc.
Hiermee weten we nog steeds niet waarom je die bigstopper hebt gebruikt ?
Comment