Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voorgrond en het licht daarop vind ik erg mooi! De lucht vind ik verhoudingsgewijs wat donker, daarbij zie ik halo's rond de stenen aan de bovenkant. Het water vind ik bij deze foto wat chemisch van kleur. Wat ik bij deze foto veel beter vind als bij de andere ("long exposure at the sea") is de betere diepte en een duidelijke keuze voor een voorgrond.
Weinig aan toe te voegen.
De lange sluitertijd is natuurlijk een kwestie van smaak, waar ik geen moeite mee heb.
Het bijna gelijk lopen met de horizon van de stenen , en de kleur van de lucht iets meer.
Dank u allemaal voor jullie mening. Ik hou er rekening mee voor de volgende sessie. Het was de eerste keer dus moet ik nog alles fijner maken (saturatie, compositie en zo verder). De moed is er dus nog wat tijd ervoor vrijmaken.
Comment