Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel knappe foto !
Bij de meeste van ons zou de voorgrond teveel zijn, maar op de een of andere manier heb je het voor elkaar gekregen, dat de voorgrond er zo grandioos erop staat, dat dit zeker niet het geval is.
Je blik ziet al dat moois, maar het weerhoudt je ogen niet om verder te gaan, naar de boom EN het licht !
De kleuren zijn mooi, en over het compo hoef ik niets meer te zeggen. Geweldig.
Sterke compo en prachtige sfeer! De groen vooraan vind ik juist een meer waarde. Mijn enigste opmerking is dat ik juist de lucht iets lichter zouden doen.
Compo sfeer en kleuren
Dan heb je al dikwijls een mooi plaatje.
Persoonlijk mag ik dat groen wel op de voorgrond ,lekker veel contrast met de zachte kleuren achteraan.
Comment