Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoe doe je het toch weer keer op keer ?
Sta jij daar 20 uur per dag te wachten op dat ene moment dat het licht op zijn mooist is ?
Het is er weer eentje om van te genieten.
Weeral een hele mooie, Pascale!
Prachtige kleuren en goede sluitertijd gekozen.
Voor mij mag er (eventueel) onderaan een stukje af (maar zoals hij nu is, is de foto ook heel mooi!).
de laatste weken neem ik ook bewust een pauze op BD en fotografie ,maar wou deze toch niet voorbij laten gaan ,mooie kleuren ,licht en dynamiek in je foto ,super !
Neen hoor, ik sta daar zeker niet 20 uur per dag. Ik keek naar de weerberichten en camera's aan de kust.
En heb geluk gehad. Aan de kust regende het niet maar 5km richting binnenland was het aan het onweren.
Ik zag de weerlichten in de verte. Heb zelfs een weerlicht kunnen vastleggen
maar was te klein om die echt duidelijk te kunnen zien op mijn andere foto.
Hoe doe je het toch weer keer op keer ?
Sta jij daar 20 uur per dag te wachten op dat ene moment dat het licht op zijn mooist is ?
Het is er weer eentje om van te genieten.
Comment