Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voorgrond iets te prominent in beeld, en lijkt me ook iets niet aan te kloppen (te veel verscherpt?)
Kasteel staat er wel mooi op, zo half verdoken.
Misschien het vertikaal perspectief nog aanpassen (valt wat achterover)?
Da's idd een leuke uitstap
De foto zelf vind ik wel nogal chaotisch.
Het had m.i. beter geweest indien je nog wat verder naar achter gegaan was, zodat de vijver er volledig op stond. Op die manier zou de voorgrond ook wat meer afgewerkt (en interessanter) zijn.
Bedankt voor de commentaren en eerlijke kritiek Ik heb nog een opname waar de vijver volledig opstaat, maar met de breedhoek genomen, valt het kasteel een beetje in het niets.
De lucht is hier idd fel verdonkerd, om een dramatisch effect te creeren, waardoor de voorgrond wat te veel opgelicht is.
Ik vind het altijd leerzaam om de fouten te ontdekken die ikzelf niet atlijd direct zie!
Ik ga nog eens m'n raw bestanden bekijken of er nog iets beters tussen zit :-)
mvg Christophe
Comment