Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtig licht op de bergen , enorm mooi van kleur, vermits er niet te veel contrast in de lucht zit had je kunnen kiezen om dat minder lucht in beeld te nemen maar het advies is denk ik om een paar lee filters aan te schaffen. Maar ik vind het een prachtig beeld dat met een kleine ingreep in de lucht een topper kan worden ...
-------------------------------------
Welcome to the playground :-)
Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz
Mooi natuurlijk beeld met bijzonder fijne kleurtjes, fraai. Vind de grote hoeveelheid lucht wel mooi eigenlijk..... Daarom toch voorkeur voor het origineel.
Qua compo is de foto goed, maar niet echt overtuigend. Ik zie daar links precies een weg? die had misschien gebruikt kunnen worden. Qua kleuren is ze wel prachtig, maar volgens mij kan er toch meer uit die lucht gehaald worden en dan zou ze nog sprekender zijn. Hebt je geen onderbelichte foto van dezelfde positie? Dan kan je wat blenden
Comment