Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar sta ik dan....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Daar sta ik dan....

    Eerlijkheid duurt het langst zeg je toch zelf he... In tegenstelling tot de overige commentaren hier, vind ik dat deze me feitelijk niets doet. Juist door je zelf daar te plaatsen vind ik dat je de rust verstoord die de plaat zou moeten uitstralen. Zoals gezegd 't is gewoon zo'n gevoel, smaak waarschijnlijk. Technisch in orde, misschien een conversie naar B&W?
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

    Comment


    • #17
      Re: Daar sta ik dan....

      Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
      Eerlijkheid duurt het langst zeg je toch zelf he... In tegenstelling tot de overige commentaren hier, vind ik dat deze me feitelijk niets doet. Juist door je zelf daar te plaatsen vind ik dat je de rust verstoord die de plaat zou moeten uitstralen. Zoals gezegd 't is gewoon zo'n gevoel, smaak waarschijnlijk. Technisch in orde, misschien een conversie naar B&W?
      Ik volg hierin...niets doen is veel gezegd omdat ik vind dat er sfeer in deze opname zit maar die had er zonder persoon in beeld nog meer in gezeten.

      Mvg
      Gert
      Feedback is the breakfast of the champion

      website

      Comment


      • #18
        Re: Daar sta ik dan....

        Ik vind dit een heel goeie foto zoals we zoals eerder gemeld van jou gewend zijn.
        Vooraf over nagedacht hoe je het zou uitvoeren en perfect uitgevoerd.
        Een foto waar je zelf je eigen verhaal kan aan geven ook.

        Ik heb slechts één puntje van kritiek en het zal misschien belachelijk klinken maar ik ga het toch meegeven...
        De volgende keer zou ik een lange broek dragen... waarmee ik niet wil zeggen dat jouw kuiten niet mogen gezien worden, verre van... maar als je als neutrale kijker naar het beeld kijkt zonder te weten wie er staat dan worden je ogen naar een lichter punt in een donker vlak geleid. Dat lichter punt zijn hier je onderbenen die ongetwijfeld heel mooi gebruind zijn door het vele fotograferen aan de zee maar die toch de aandacht trekken terwijl het de bedoeling is dat het wijdse van de zee en de persoon die erbij staat te mijmeren het onderwerp van je foto zijn...
        Mocht dit belachelijk overkomen dan wil ik me daar op voorhand voor excuseren maar het was het eerste wat in mij opkwam...
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #19
          Re: Daar sta ik dan....

          Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
          Eerlijkheid duurt het langst zeg je toch zelf he... In tegenstelling tot de overige commentaren hier, vind ik dat deze me feitelijk niets doet. Juist door je zelf daar te plaatsen vind ik dat je de rust verstoord die de plaat zou moeten uitstralen. Zoals gezegd 't is gewoon zo'n gevoel, smaak waarschijnlijk. Technisch in orde, misschien een conversie naar B&W?
          Ik denk ook niet dat het hier de bedoeling van de fotograaf was om rust
          weer te geven, of een mooi zeeschap te tonen, maar wel een persoon die
          van dit alles enorm geniet, en dat je die plaatsvervangende vreugde moet
          voelen (je in te leven in de protagonist, in wat zij voelt waar ze staat) om
          deze foto te begrijpen, of de intentie van deze foto te verstaan.

          Comment


          • #20
            Re: Daar sta ik dan....

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Ik vind dat je 't nog eens opnieuw mag doen, met een mooiere lucht en een beetje tegenlicht.
            Zal ik doen...als ik niet moet gaan werken....de zon nog wat schijnt en bij mooier weer. Denk niet dat het gemakkelijk zal zijn.

            Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
            Eerlijkheid duurt het langst zeg je toch zelf he... In tegenstelling tot de overige commentaren hier, vind ik dat deze me feitelijk niets doet. Juist door je zelf daar te plaatsen vind ik dat je de rust verstoord die de plaat zou moeten uitstralen. Zoals gezegd 't is gewoon zo'n gevoel, smaak waarschijnlijk. Technisch in orde, misschien een conversie naar B&W?
            Wat ik hier wilde aantonen is, dat ik van dit weertje, landschap, de geur, de wind en van de sfeer geniet. Maar begrijp wel wat je bedoeld Omzetting heb ik nog niet uitgeprobeerd...een goede tip!

            Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
            Ik vind dit een heel goeie foto zoals we zoals eerder gemeld van jou gewend zijn.
            Vooraf over nagedacht hoe je het zou uitvoeren en perfect uitgevoerd.
            Een foto waar je zelf je eigen verhaal kan aan geven ook.

            Ik heb slechts één puntje van kritiek en het zal misschien belachelijk klinken maar ik ga het toch meegeven...
            De volgende keer zou ik een lange broek dragen... waarmee ik niet wil zeggen dat jouw kuiten niet mogen gezien worden, verre van... maar als je als neutrale kijker naar het beeld kijkt zonder te weten wie er staat dan worden je ogen naar een lichter punt in een donker vlak geleid. Dat lichter punt zijn hier je onderbenen die ongetwijfeld heel mooi gebruind zijn door het vele fotograferen aan de zee maar die toch de aandacht trekken terwijl het de bedoeling is dat het wijdse van de zee en de persoon die erbij staat te mijmeren het onderwerp van je foto zijn...
            Mocht dit belachelijk overkomen dan wil ik me daar op voorhand voor excuseren maar het was het eerste wat in mij opkwam...
            Begrijp je volkomen en aub...niet excuseren...ben blij met je mening!!

            Bedankt iedereen voor jullie reacties!
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #21
              Re: Daar sta ik dan....

              Prachtige plaat zeg!

              IZ.
              For Greater Good - Ambient Music for the Masses

              Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

              Comment


              • #22
                Re: Daar sta ik dan....

                Mooi, knappe plaat.
                Mvg.

                Comment

                Working...
                X