Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het was inderdaad een grandioze wolk. Zelfs bij ons was hij te zien !
Heel mooi compo, waardoor de gigantische wolk echt mooi uitkomt. Volg over de blauwzweem ( want ik heb de wolk gezien)
Als je de blauwzweem er uithaald is het een mooie foto
Ik vermelde alleen dat dit een machtige foto is.
Helaas is die ver van perfect en dan heb ik het niet over de "blauwzweem" maar over andere, en nogal veel, onvolkomenheden.
Dat vind ik dus zo jammer want het compo en die wolk zijn echt super.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik vermelde alleen dat dit een machtige foto is.
Helaas is die ver van perfect en dan heb ik het niet over de "blauwzweem" maar over andere, en nogal veel, onvolkomenheden.
Dat vind ik dus zo jammer want het compo en die wolk zijn echt super.
Graag de vele andere onvolkomenheden vermelden? Zo kan ik er uit leren...
Een viertal sensor vlekken in de lucht, een zevental witte/zwarte punten in de wolk, die rare witte vlek links in de wolk en tenslotte de HALO rondom de wolk.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Heel mooi met die wolken...wat een weertje daar!
Foto idd ietske te blauw...zou de witbalans aanpassen. De sensorvlekken zijn hier gemakkelijk te clonen.
Heel mooi met die wolken...wat een weertje daar!
Foto idd ietske te blauw...zou de witbalans aanpassen. De sensorvlekken zijn hier gemakkelijk te clonen.
Comment