Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een zwart wit foto, maar toch vind ik het persoonlijk meer een landschapsfoto. Moeilijk om te belichten, de kleuren waren niet fantastisch, de omzetting vond ik beter.
mvg Christophe
Excuses voor de dubbele post, mn browser blokkeerde even, ik moest nog een aanpassing doen in m'n post, en per ongeluk staat ie er nu 2 keer in... wie kan mag gerust één van de twee posts verwijderen hoor
mvg Christophe
Mooie gedaan en dit is een landschapsfoto.
--
Bij tweede blik zou ik nog zeggen: volgende keer de zon langs de andere kant (als het kan natuurlijk) van het plaatje zodat deze wat meer in balans is, nu is ze nogal 'zwaar' aan de linkse kant.
Mooi zwart/wit-landschap.
Een hele opgave qua belichting, lijkt me. Maar goed gedaan !
Met de opmerking van P.eter (of mogen we gewoon Peter zeggen) in het achterhoofd, zou je kunnen denken om voor een vierkanter formaat te gaan.
Groeten,
Johan
Comment