Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het departement Le Nord heeft in Frankrijk de naam saai en grijs te zijn
maar in werkelijkheid zijn er tal van mooie plaatsen te ontdekken.
Deze foto is van net over de grens bij Boeschepe aan de voet van le Mont de Boeschepe.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Mooie plaat , maar kan me niet van de indruk ontdoen dat de horzion redelijk scheef staat.
Eigenlijk staat ze nu al scheef naar de andere kant David.
Als ik ze recht zet voor het oog (of nog schever aan de andere kant) dan gaat de kerktoren van Boeschepe omvallen
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Allereerst heel mooi gespeeld met de richting van het afgemaaide koren.
De lucht is echt ZO mooi. Het lijkt wel of er door een explosie, van alles (vooral de verschillende kleuren) alle kanten opschieten.
Groeten,
Johan
Comment