Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoveel bekeken, en niets van commentaar?
Ok, dan...
Voor mij een mooie foto, maar het kon evengoed in uw tuin zijn bij wijze van spreken. Het geeft niet echt het beeld weer dat in uw totel omschreven staat.
De foto is wel zeer mooi, ik ben fan.
Zoveel bekeken, en niets van commentaar?
Ok, dan...
Voor mij een mooie foto, maar het kon evengoed in uw tuin zijn bij wijze van spreken. Het geeft niet echt het beeld weer dat in uw totel omschreven staat.
De foto is wel zeer mooi, ik ben fan.
Ik was een van die kijkers , en wist inderdaad niet wat ik ervan moest zeggen.
Dat is dan nu voor mij gebeurt.
Hopelijk nog 1 in een groter geheel ?
Groeten,
Johan
Ik vind dit heel aangenaam om naar te kijken.
We zijn zodanig gewoon om ons bij zo'n titel vooraf een beeld te vormen dat we twijfelen aan de kwaliteit van de foto indien die niet overeenkomt met het vooraf gevormde beeld.
Ik vind dat dit juist de kracht is van dergelijke foto's doordat ze afstappen van het "gewone" en ons verrassen met een eigen benadering van iets wat waarschijnlijk al talloze keren vastgelegd werd.
Ik ben in elk geval een fan van deze foto.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Bedankt voor de feedback!
Het leert me al zeker dat de eerste beeld al gevormd wordt door de titel
Zal er rekening mee houden .
Ik heb er enkele met een groter deel van deze waterval op maar die foto's waren voor mij minder sterk.
Comment