Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een plaat die wat mij betreft echt net misstaat, hier !
Heel fijne kleuren. Een beetje verrassend maar leuk compo.
Maar ....... de weerspiegeling (van het oranje) is lichter dan het origineel.
Groeten,
Johan
mooie kleuren en compo, en toch blijf ik zoeken in de foto?(mischien alleen ik?)
Niet alleen jij zoekt, ik ook wel een beetje.
Qua kleuren en belichting zit het heel goed maar er scheelt iets aan de compo.
Het perspectief van de palen leidt het oog naar rechts in de foto maar daar bots je tegen de rand terwijl alle mooie kleuren links te zien zijn.
De situatie ter plaatse maakte het waarschijnlijk onmogelijk maar de foto zou nog veel beter geweest zijn indien het perspectief van de palen de ogen naar links geleid zouden hebben.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Niet alleen jij zoekt, ik ook wel een beetje.
Qua kleuren en belichting zit het heel goed maar er scheelt iets aan de compo.
Het perspectief van de palen leidt het oog naar rechts in de foto maar daar bots je tegen de rand terwijl alle mooie kleuren links te zien zijn.
De situatie ter plaatse maakte het waarschijnlijk onmogelijk maar de foto zou nog veel beter geweest zijn indien het perspectief van de palen de ogen naar links geleid zouden hebben.
En toch vind ik dit een heel mooie foto...ik en de zee hé
De kleuren zijn knap, reflectie wat lichter maar mij stoort het niet.
Ik begrijp wel de vorige commentaren....de palen verdwijnen uit de foto. Je andere foto is dan wel heel goed van comp!
Comment