Een bekende plaats in IJsland op een zeer stormachtige avond.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reynisfjara
Collapse
X
-
Reynisfjara
Een bekende plaats in IJsland op een zeer stormachtige avond.
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Reynisfjara
Erg mooi...Super hoe die wolk schuin naar die klif toe loopt...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Prachtig compo, en een plaat waar je het koud van krijgt. (zo goed weergegeven)
Jammer van de vele wielsporen. Maar daar kon je (hopelijk) niets aan doen.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
mooie plaat.
alleen de twee rotsen vallen net wat te veel op door hun afwijkende kleur in het geheel.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Schitterende foto, heel mooie kleuren
Ik hoop er ooit ook eens naartoe te kunnen gaan.
Comment
-
Heel mooie foto, maar die kleur???
Ofwel ben ik ergens kleurenblind aan het worden, ofwel is mijn scherm om zeep, ofwel zit mijn i1Display er ferm naast, maar ik zie hier een duidelijke mauve zweem hangen.
Ben ik echt alleen die dat ziet?
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtHeel mooie foto, maar die kleur???
Ofwel ben ik ergens kleurenblind aan het worden, ofwel is mijn scherm om zeep, ofwel zit mijn i1Display er ferm naast, maar ik zie hier een duidelijke mauve zweem hangen.
Ben ik echt alleen die dat ziet?
Comment
-
Ijsland prachtige plaats om te fotograferen, woeste natuur, eiland van vuur en ijs, ondanks de kleurzweem, dit is zeker te verhelpen, een mooie foto, je word door de gitzwarte weg naar de rotsen in de verte geleid, heel mooi Helen
M.v.g
ReneRaw
Comment
Comment