Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog eentje uit Zonhoven
Collapse
X
-
-
Re: nog eentje uit Zonhoven
Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk berichtSfeerplaat
De mist zit ook goed op voor en achtergrond.(goede balans in scherpte)
mij komt de zon wat vlekkerig over? (geeft de foto een minder rustige ochtendsfeer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtBedankt voor de reacties
Die vlekkerige zon dat is de opstijgende mist die u daar ziet, zelf vond ik dat nog wel iets hebben ...Groetjes Vicky
Comment
-
-
voor mij een mooie
Grts Dirk__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Door het prachtige neveltje(en de fotograaf, vooral) is er prachtsfeer neergezet.
Misschien was een momentje eerder net wat mooier geweest.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Knap hoor, helemaal mijn ding, alles zit precies op zijn plaats...zeer mooie foto
Comment
-
Lekkere sfeerplaat Frans...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtHelp mij eens op weg, waar is dat ergens?
Via Zwanenstraat Bolderdal in. Na ongeveer 500 m een klein padje naar links gepakt, waarschijnlijk kwamen we daar dan bij wat op google als "kleine vijver" aangeduid staat.
Dat is maar 1 van die o zovele plassen, wat een weelde hebben jullie daar ... ik kom beslist nog wel een paar keren terugbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtVia Zwanenstraat Bolderdal in. Na ongeveer 500 m een klein padje naar links gepakt, waarschijnlijk kwamen we daar dan bij wat op google als "kleine vijver" aangeduid staat.
Dat is maar 1 van die o zovele plassen, wat een weelde hebben jullie daar ... ik kom beslist nog wel een paar keren terug
Mooie plaat.
Het is trouwens vlak aan het Heidestrand en dit zijn volgens mij oude kweekvijvers.. Daar is het inderdaad mooie ja. Ik heb het gevoel dat Zonhoven uit de helft water bestaat. Zie ook Platwijers..
Comment
Comment