Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang aan t'zeetje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zonsondergang aan t'zeetje
Leuke beeld.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
-
Het is een mooie zonsondergang. Spijtig genoeg neemt de boei veel aandacht weg!.
Mvg john
Comment
-
Bedankt hoor voor deze reacties.
Wat de boei betreft. Deze wou ik wel in beeld brengen op deze manier.
Had ik de boei vermeld in de titel... Dan hadden de reacties mss. anders geweest ?
"boei bij zonsondergang"
@ Hugo Er is inderdaad veel te zien op dit beeld. Filter en tijdstip zaten op dat moment wel goed.
Ik heb me altijd al afgevraagd bij het zien van foto's van zonsondergangen, hoe men de zon zo in beeld kan brengen met zo'n filter. Dit heb ik nu dus wel ondervonden.
Bij de foto's iets later genomen is de beweging van de zon met zo'n lange sluitertijd zéér goed te zien. Nog een ontdekking.
Mijn gedacht was hier eigenlijk de lijn naar de boei en de lijn(en) van de rotsen/water naar de zonsondergang.
De ogen worden wel telkens naar de boei teruggebracht.Last edited by lisha; 19 juli 2014, 01:12.
Comment
-
-
mooi maar mag zonder die boei.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Qua kleuren heel sfeervol Olivier
Maar ik vind 'm ook wat te druk, er is eigenlijk te veel te zien vooraan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Volg ook bovenstaande betreft de boei...
Verder wel een mooie...Knappe tegenlichtopname..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
De +-en en -en zijn zo'n beetje gezegd.
Ik denk dat je wel een beetje erg moet houden dat je statief erg stabiel moet staan. Ik meen nl. een beetje bewegingsonscherpte zien.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Bedankt allemaal. Zal er zeker rekening mee houden met de opmerkingen.
@ Johan. Op groot formaat geen bewegingsonscherpte te zien. Dan zou de foto voor mij al mislukt zijn en hier nooit terechtkomen, kritisch als ik ben op mezelf
Bijna windkracht 0 aan het strand toen op dat ogenblik. Bedankt
Comment
Comment