Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik weet het, ik heb deze lokatie al dikwijls gefotografeerd, maar ik kan het niet laten om telkens een foto te nemen.
Deze keer stond er een blauwe gieter die de foto weer anders maakte
Zeer mooi Vicky.
Het is ook net of het dak een witte vlakte is.
Het grappige aan deze foto is, dat de inleiding groter is dan het hoofdonderwerp, maar toch MOET je naar de stoeltjes toe. KNAP !
Groeten,
Johan
Weeral knap, blauw en wit wit wit...........
Jammer van die reclame, naam op de muur, deze haalt wat aandacht van de stoelen en de gieter weg.(bij mij toch).
dze vind ik ook de mooiste ,heel knap beeld ,bijna een stilleven ,ook vind ik op al je foto's schitterend hoe mooi wit het wit is op je foto's en komt nog sterker uit tegen die staalblauwe lucht
Comment