Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo'n kleuren zijn de reden waarom ik zo vaak zonsondergangen of -opgangen schiet.
Het is nooit hetzelfde en ik sta heel vaak verbaasd te kijken hoe de natuur voor zo'n afwisselende lichtspektakels kan zorgen.
Hier zie je twee mensen (mensjes, meisjes) genieten van zo'n spektakel en dat maakt het voor mij nog zoveel meer dan een "gewone" zonsondergang.
Heel knap werk Pascale.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Fantastisch mooie kleuren. Ik heb ze ook gezien, maar zat helaas in de auto, en zonder camera.
Zeer mooi door de zusjes precies op de juiste plaats in het plaatje te zetten.
Weer een schoontje.
Groeten,
Johan
Comment