Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het stipje is een vissersboot Sieg.
Ik heb zelf ook getwijfeld om het weg te clonen maar ik heb het gelaten om een idee te hebben van de schaal van het geheel.
Prachtig tafereel. Jij weet dat het stipje een vissersboot is, de kijker ziet een vlekje. Jouw keuze natuurlijk, maar als fotograaf probeer je toch ook de kijker jouw beeld te geven, dan is inbeelden wat de kijker gaat zien ook van belang. En hier is het onherkenbaar. Mijn twee eurocentjes.
Prachtig tafereel. Jij weet dat het stipje een vissersboot is, de kijker ziet een vlekje. Jouw keuze natuurlijk, maar als fotograaf probeer je toch ook de kijker jouw beeld te geven, dan is inbeelden wat de kijker gaat zien ook van belang. En hier is het onherkenbaar. Mijn twee eurocentjes.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment