Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
the House of the forgotten people...
Collapse
X
-
-
Re: the House of the forgotten people...
Plaat met een prachtige sfeer, en een mooie sinistere achtergrond.
De verticale spijlen zorgen wel voor spanning. Of iedereen dat gaat waarderen ben ik erg nieuwsgierig naar.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPlaat met een prachtige sfeer, en een mooie sinistere achtergrond.
De verticale spijlen zorgen wel voor spanning. Of iedereen dat gaat waarderen ben ik erg nieuwsgierig naar.
Groeten,
Johan
Waarschijnlijk niet... maar zelf vind ik het erg geslaagd juist door de spanning die ik in de foto heb gelegd met het licht op het melkglas en de koude blauwe kleurtoon...
De lucht was op dat moment zo... maar die heb ik wel erg in contrast getrokken... Omwille van de sfeer.
Ben pas tevreden wanneer ik in een foto sfeer kan brengen en mijn eigen stempel kan drukken...
Dit kleine gebouw staat in Oostende naast de viskraampjes...
Bedankt voor je commentaar Johan...
Groet.
GilLast edited by gilclaes; 2 juli 2014, 14:18.
Comment
-
Hele knappe bewerking Gilbert, dramatisch hoor
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtzoiets vind ik prachtig ,eventjes weg van de werkelijkheid en je eigen gevoel laten spreken ,die voor iedereen anders zal zijn ,mijn gevoel hierin is "angst en benauwend "
knap Gilbert
Ik ga helemaal mee in dit commentaar.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtIk ga helemaal mee in dit commentaar.
groetjes
moniqMijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtmeer een emotie dan een foto...en dat maakt het zo bijzonder.
het lijkt wel of de wolken door het dak over de vensters beginnen druipen.
Iedereen bedankt voor het kijken en geven van commentaar.
Groet.
Gil
Comment
-
-
Vind hem heel mooi en speciaal...afwerking vind ik super...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtmeer een emotie dan een foto...en dat maakt het zo bijzonder.
het lijkt wel of de wolken door het dak over de vensters beginnen druipen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment