Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
heel mooi maar de horizon loopt ook hier niet lekker.
wat is de historie van dit wrak.
of..waar is dit.
grt,bouk.
bouk het is op het strand van cape griz nez terhoogte van tardinghen ,ik ben volop aan het zoeken naar de oorsprong maar helaas ik vind eigenlijk niets ,
miss zijn er mensen die behendiger zijn in het zoeken op internet want ik ben evenveel benieuwd als jij
dus hopelijk een antwoordje van iemand
bouk het is op het strand van cape griz nez terhoogte van tardinghen ,ik ben volop aan het zoeken naar de oorsprong maar helaas ik vind eigenlijk niets ,
miss zijn er mensen die behendiger zijn in het zoeken op internet want ik ben evenveel benieuwd als jij
dus hopelijk een antwoordje van iemand
Ik meen de trawler mijnenveger Lord Grey te herkennen. Te water gelaten in 1911 en opgeëist voor het leger in maart 1915 om als mijnenveger te dienen. Het stoomschip zou in 1917 vergaan zijn tijdens een onweer.
Dit vond ik op link
"LORD GREY (BH67), lancé le 27 juin 1911, sous le nom de LORD TWEEDMOUTH N° officiel 130180, pour Port of Blyth Steam Fishing & Ice Company Ltd. (Rushworth). Baptisé LORD GREY (du nom de l'ancien ministre des Affaires étrangères de Grande- Bretagne), il est vendu en août 1913 à la Consolidated Steam Fishing & Ice Co., Grimsby (J. D. Marsden), matricule GY904. Il est réquisitionné et armé en mars 1915 comme Admiralty Minesweeper (N° 1605). Affecté à la Dover Patrol. Il s'échoue dans la tempête, le 2 décembre 1917 à la Pointe de la Courte Dune. Une victime le soutier BILSBOROUGH, JOHN."
Ik meen de trawler mijnenveger Lord Grey te herkennen. Te water gelaten in 1911 en opgeëist voor het leger in maart 1915 om als mijnenveger te dienen. Het stoomschip zou in 1917 vergaan zijn tijdens een onweer.
Dit vond ik op link
"LORD GREY (BH67), lancé le 27 juin 1911, sous le nom de LORD TWEEDMOUTH N° officiel 130180, pour Port of Blyth Steam Fishing & Ice Company Ltd. (Rushworth). Baptisé LORD GREY (du nom de l'ancien ministre des Affaires étrangères de Grande- Bretagne), il est vendu en août 1913 à la Consolidated Steam Fishing & Ice Co., Grimsby (J. D. Marsden), matricule GY904. Il est réquisitionné et armé en mars 1915 comme Admiralty Minesweeper (N° 1605). Affecté à la Dover Patrol. Il s'échoue dans la tempête, le 2 décembre 1917 à la Pointe de la Courte Dune. Une victime le soutier BILSBOROUGH, JOHN."
Trouwens: een mooie foto.
Dank je Chris ik zocht hier al een tijdje naar ,nu ben ik blij om eindelijk de historie ervan te kennen
Prachtplaat, waarbij het wrak er uitziet, alsof je het aan kan raken. Kortom prachtbeeld.
Ik denk echter wel dat je een vergissinkje hebt gemaakt met het trekken van een horizonlijn.
Groeten,
Johan
Prachtplaat, waarbij het wrak er uitziet, alsof je het aan kan raken. Kortom prachtbeeld.
Ik denk echter wel dat je een vergissinkje hebt gemaakt met het trekken van een horizonlijn.
Groeten,
Johan
klopt Johan ,naderhand gezien moest ik en hoger standpunt hebben genomen
maar ja ,miss een reden om het nog eens te herdoen
dank ieder voor de reacties
Ik meen de trawler mijnenveger Lord Grey te herkennen.
Jij meent het wrak te herkennen ? waaraan dan ?
Ik werk zelf voor een bergingsbedrijf en heb 100derden wrakken gezien van zeilboten tot containerschepen van 260 meter lang en kom tot de conclusie dat je enkel afgaand op deze foto onmogelijk een wrak kan herkennen.
Dit is geen persoonlijke aanval hoor ben enkel benieuwd hoe jij deze kan herkennen?
Jij meent het wrak te herkennen ? waaraan dan ?
Ik werk zelf voor een bergingsbedrijf en heb 100derden wrakken gezien van zeilboten tot containerschepen van 260 meter lang en kom tot de conclusie dat je enkel afgaand op deze foto onmogelijk een wrak kan herkennen.
Dit is geen persoonlijke aanval hoor ben enkel benieuwd hoe jij deze kan herkennen?
Comment