Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eb aan 't staketsel
Collapse
X
-
-
Re: Eb aan 't staketsel
Mooie verdeling voorgrond/achtergrond/onderwerp. Ook mooie lijnen in het zand. Ik mis scherpte op de pier, misschien met opzet?
-
mooie foto ,vooral de compo vind ik mooi ook de details op de voorgrond (al is ie wel wat klein ) ,maar ik moet ook meegaan met de scherpte op de pier ,ik weet niet echt of het de scherpte is lijkt mij eerder wat ruis ,miss een hoge iso gebruikt ? exif kan ik niet zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooie foto ,vooral de compo vind ik mooi ook de details op de voorgrond (al is ie wel wat klein ) ,maar ik moet ook meegaan met de scherpte op de pier ,ik weet niet echt of het de scherpte is lijkt mij eerder wat ruis ,miss een hoge iso gebruikt ? exif kan ik niet zien
Comment
-
Wat de ruis betreft die zal ik relativeren, maar de scherpte laat inderdaad te wensen over duidelijk op te merken aan het woord "brasserie". Hoe dit mogelijk is blijft voor mij een vraag maar niet onbekend want heb dit nog al eens meegemaakt. Waarschijnlijk bij het verkleinen van de foto want origineel is deze opname optimaal scherp - nu blijf ik achter met en 'kater'
Dank voor jullie reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Spijtig van de scherpte Raymond want voor de rest vind ik dit een hele mooie opname met veel diepte
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment