Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
red canvas
Collapse
X
-
-
Re: red canvas
Grafisch weer geweldig sterk, Gil.
Mijn nieuwsgierigheid wordt wel enorm geprikkeld door, wat er achter te zien is. Vind dat een extra !
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtGrafisch weer geweldig sterk, Gil.
Mijn nieuwsgierigheid wordt wel enorm geprikkeld door, wat er achter te zien is. Vind dat een extra !
Groeten,
Johan
Mijn stijl is er op gericht zo weinig mogelijk in beeld te brengen en dit wekt blijkbaar nieuwsgierigheid op... Ben bewust door de knieën gegaan om de storende elementen erachter te vermijden... En dan ziet het er plots heel anders uit... Ook omdat we afstappen van onze ooghoogte en dan wordt het beeld interessanter omdat we het niet gewoon zijn op die manier op te merken...
Bedankt voor je comment.
Groet.
GilLast edited by gilclaes; 13 juni 2014, 14:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtDag Johan,
Mijn stijl is er op gericht zo weinig mogelijk in beeld te brengen en dit wekt blijkbaar nieuwsgierigheid op... Ben bewust door de knieën gegaan om de storende elementen erachter te vermijden... En dan ziet het er plots heel anders uit... Ook omdat we afstappen van onze ooghoogte en dan wordt het beeld interessanter omdat het we het niet zo gewoon zijn op te merken...
Bedankt voor je comment.
Groet.
Gil
Mooi, sterk en een beetje vervreemdend beeld
Comment
-
Schitterend hoe je je strandbezoek in beeld gebracht hebt!
Heel apart en daarom zo interessant!
Ook dit beeld is heel knap: zeer goed standpunt, gepaste bewerking en ook ik vraag me onmiddellijk af wat er achter de schermen te zien zou kunnen zijn (zeker achter het rode scherm).
Comment
-
Comment