Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi spectakel ,maar heb wat moeite met de kleuren ,ziet er niet natuurlijk uit ,of het zou juist die bedoeling zijn geweest ,zeker met het groen heb ik moeite ,dit is natuurlijk mijn persoonlijke smaak hè
heel mooi zicht inderdaad, maar het komt mij ook ietsje te HDR achtig over, al is dat smaak uiteraard.
De bamboe in de voorgrond vind ik niet echt bijdragen tot de compositie, integendeel eigenlijk...maar da's mijn mening eh
Zekere een mooi spektakel !
Over het bamboe kan ik alleen maar volgen. Maar ik denk dat het de bedoeling was om meer diepte/lagen te creëren, en dat is zeker goed gelukt.
Groeten,
Johan
Heb lang getwijfeld over de bamboe, maar zonder iets op de voorgrond verviel de foto naar een redelijk banaal landschap...Qua kleuren was het met het blote oog een echt spektakel en wou dit eveneens in de foto overbrengen. Hoewel de groentinten enorm verschilden tussen de bomen en struiken onderling zijn sommige idd redelijk giftig doorgekomen...Misschien iets waar ik nog wat aan ga werken :-)
Alvast bedankt voor de commentaren!
Comment