Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Deze is weer een van die beelden die niet echt in enige van de BD forum rubrieken past. Ik vond het meest bij Landschap passen al is het een stadslandschap.
Zeker een fraaie sfeerplaat.
Vooral niet negatief bedoelt, maar ik ben vooral nieuwsgierig en vol fascinatie over de belichting.
Ik zie de zon , en toch redelijk wat sterren. Een felle lamp (denk ik) achter de poort. Maar ook nog een schijnwerper vanaf, rechts achter.
Daarom toch een vet compliment voor de wb en de belichting, met inderdaad net iets teveel licht achter het poortje.
Groeten,
Johan
Vooral niet negatief bedoelt, maar ik ben vooral nieuwsgierig en vol fascinatie over de belichting.
Ik zie de zon , en toch redelijk wat sterren. Een felle lamp (denk ik) achter de poort. Maar ook nog een schijnwerper vanaf, rechts achter.
Johan
Toch is het wel één opname.(Wel bij aparte licht omstandigheden.) Wat als zon lijkt is echter de volle maan.
Ik heb hier een andere bewerking gemaakt met een donkere poort. Zelf gaat mijn eigen voorkeur steeds uit naar de originele versie die naast wat niveaus en contrast naauwelijks bewerkt is.
Toch is het wel één opname.(Wel bij aparte licht omstandigheden.) Wat als zon lijkt is echter de volle maan.
Oeps , volledig op het verkeerde been gezet. Bedankt voor de uitleg, Helen.
Hoe dan ook, ik blijf het een foto vinden, waaruit blijkt dat je alles goed onder controle had.
Groeten,
Johan
Comment