Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooi, voor mij mogen de kleuren blijven zoals ze zijn! Dat is de interpretatie van de fotograaf en hoeft niet noodzakelijk overeen te stemmen met de werkelijkheid, anders moeten hier 90% van de foto's verwijderd worden!
Mooi! Al is een atoomwolk - naar het schijnt - nog een stukje dramatischer, extremer en dodelijker! Dikke kans dat je camera (als die na de schokgolf nog zou staan) ook meteen kapot is door een emp... Al met al zie ik dit toch veel liever dan zo'n atoomwolk . Een stuk makkelijker te regelen of te vinden ook.
Fenomeen heel mooi vastgelegd. Naar mijn smaak wat onwerkelijk, maar toch een plaat die zeer fraai is.
Ware het mijn foto, zou ik er over denken om de verzadiging van het gras wat terug te brengen, zodat de lucht meer aandacht krijgt.
Groeten,
Johan
heel mooi hoor prachtige wolk
miss een stukje van de voorgrond eraf tot op 16/9 formaat ,voorgrond is toch wat onscherp en heeft voor mij althans geen meerwaarde
heel mooi hoor prachtige wolk
miss een stukje van de voorgrond eraf tot op 16/9 formaat ,voorgrond is toch wat onscherp en heeft voor mij althans geen meerwaarde
Zalige foto !!! Ik sta Patrick maar weer eens bij :P
- Photography made me look at things differently -
Tegenwoordig weet men nooit met PS maar ga er vanuit dat dit een natuurfenomeen is - want die bestaan. In dit opzicht is dit een uitzonderlijk knappe en originele opname
Comment