Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat dit een schitterende plaat is, wil ik zeker eerst gezegd hebben. Erg mooi de zon, over de bloemen.
Anderzijds is het wel duidelijk een product van een blend of een gradueel filter.
Je zou (voor de balans) nog wel kunnen overwegen om de schaduwen van het bloemengedeelte wat meer door te trekken.
Zie mijn opmerking zeker niet als een waardeoordeel, maar meer als een overweging. Het is tenslotte uw foto !
Groeten,
Johan
vind hem ook heel knap van sfeer ,maar heb ook dat gevoel bovenkant te donker is ,vooral die bomen zouden in verhouding iets helderder mogen zijn ,maar mooi is hij zeker zou nog mooier zijn in iets groter formaat
vind hem ook heel knap van sfeer ,maar heb ook dat gevoel bovenkant te donker is ,vooral die bomen zouden in verhouding iets helderder mogen zijn ,maar mooi is hij zeker zou nog mooier zijn in iets groter formaat
Kan me hier volledig in vinden
- Photography made me look at things differently -
Comment