Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Afgelopen weekend genomen aan de Westbekesluis, een beetje voor Gent. Ik reed naar huis na de nachtploeg, de camera was mee en ik was blij
mvg Christophe
Zeer fraai ochtendplaat, met de nevel prachtig vastgelegd.
Ben het verder wel met Bauk eens. En als je toch bezig bent zou ik de vogels en die ene wiek "wegtoveren".
Groeten,
Johan
Meestal fotografeer ik landschappen met de breedhoek (sigma 10-20mm),waardoor wolkenpartijen en landschappen uitgerokken worden. Deze week heb ik voor de verandering eens de 35 en 50mm meegenomen, zonder statief, licht gepakt
Deze is genomen op 50mm. Met de breedhoek zou ik ook wel kiezen voor een centraal standpunt (over de brug) met symmetrie, maar ik vond het persoonlijk bij deze niet storend, het is nu eenmaal
een grote oever en een smalle vaart. Maar dat is natuurlijk subjectief... Meestal volg ik alle tips hier, en herbewerk ik de foto eens, of crop ik hem, maar bij deze ga ik het zo laten
Bedankt voor de reacties, commentaren en tips, zoals altijd!
mvg Christophe
PS de vogels en wiek overweeg ik nog
Comment