Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mocht je die wasmand niet wegzetten??? Ik had het op zijn minst gevraagd en was er niemand in de buurt, ook gedaan Als ik dit zie, en tis een mooi plaatje, denk ik meer aan een oude Belg
Je krijgt hier goede kritiek Olivetti wat me in zekere zin verrast. Dit zijn de beelden die het overal ter wereld doen, dit is een wedstrijd foto ! Je moet me niet geloven maar je kan het steeds eens proberen maar dan moet je wel uit het wereldje van netwerken of clubs treden waar altijd de "uitgeborstelde" foto's worden uitgekozen. Uw foto heeft een visuele veelzeggende kracht aan inhoud en misschien nog beter in zwartwit uitvoering. Fotografie verheffen tot de essentie, momenttaferelen vastleggen (en die zijn schaars), foto's met een ziel, dat is wat ik hier zie en kon het niet laten dit even kort te schetsen !
Dank voor alle leuke commentaren en in het bijzonder G.R. voor zijn mooie commentaar!
Ik heb een zwartwitter geplaatst waarbij het beeld ontegenzeggelijk een wat ouderwetsere uitstraling krijgt en het blauw van de wasmand niet detoneert.
Ook dit heeft wel wat vind ik.
Het beeld zoals geplaatst op het forum oogt wel wat zwaarder dan bij mij in Photoshop
Comment