Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heel mooi moment te pakken Patrick, ook vanuit een mooi camerastandpunt gemaakt
Wel spijtig van de lensvertekening waardoor de personen een raar geblokt figuur krijgen
Heb wel de indruk dat de kleuren niet echt goed zitten, magenta/cyaan verhouding
Heel mooi moment te pakken Patrick, ook vanuit een mooi camerastandpunt gemaakt
Wel spijtig van de lensvertekening waardoor de personen een raar geblokt figuur krijgen
Heb wel de indruk dat de kleuren niet echt goed zitten, magenta/cyaan verhouding
grts
Sieg
ja ik weet het van die vervorming ,ik heb al een heel stuk lensvervorming gecorrigeerd ,waarbij ik al een flink stuk van de foto kwijt ben ,meer kon ik niet meer doen ,ja dat heb je met een groothoek als je hem iets teveel naar beneden moet richten ,die personene zien er idd wat vreemd uit
Ik heb hier geen enkele probleem met de lensvertekening. Dat heb je nu eenmaal met een breedhoek. De lage standpunt en de schelpen in de voorgrond werken goed hier. Wel spijtig van de twee figuren die tegen aan de hoof figurant botsen. Mooiste zouden zijn om hun te verwijderen, maar ik vrees dat dat wel een hele klus wordt.
Comment