Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moderator Note: Zelf geen enkel probleem om deze foto te zien, op iMac en iPad. Ik stel voor dat andere bezoekers van deze pagina melden of ze de foto zien of niet. Vraag is namelijk of het met de host (Flickr) te maken heeft of niet.
Moderator Note: Zelf geen enkel probleem om deze foto te zien, op iMac en iPad. Ik stel voor dat andere bezoekers van deze pagina melden of ze de foto zien of niet. Vraag is namelijk of het met de host (Flickr) te maken heeft of niet.
kan toch geen comment geven op een foto die ik niet zie...?
ja ik zie hem dus.
grt,bouk.
Mag ik vragen dat degenen die de foto NIET zien even melden of zij al dan niet een Flickr-account hebben, want dat is de host van de foto. Bij voorbaat dank voor alle reacties die hopelijk ertoe bijdragen een oplossing te vinden.
Voor mij wel te zien.
En nu ik hier toch ben : Fraaie plaat en wolk !
Dat ik 2 richtingen opgestuurd word, vind ik een beetje verwarrend.
Groeten,
Johan
Comment