Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind ik ook mooi ,maar ik volg toch bouk hier hoor ,miss zou ik enkele stappen voorwaarts gedaan hebben tot juist voorbij die paal ,omdat ik vind dat de voorgrond hier geen meerwaarde heeft daar hij nogal druk (beetje rommelig )overkomt ,ook zou er volgens mij dan meer detail in het "slib" te zien zijn ,daar voorbij vind ik hem prachtig
mijn eigen gevoel hè
........miss zou ik enkele stappen voorwaarts gedaan hebben tot juist voorbij die paal ,omdat ik vind dat de voorgrond hier geen meerwaarde heeft daar hij nogal druk (beetje rommelig )overkomt ,ook zou er volgens mij dan meer detail in het "slib" te zien zijn .....
vind ik ook mooi ,maar ik volg toch bouk hier hoor ,miss zou ik enkele stappen voorwaarts gedaan hebben tot juist voorbij die paal ,omdat ik vind dat de voorgrond hier geen meerwaarde heeft daar hij nogal druk (beetje rommelig )overkomt ,ook zou er volgens mij dan meer detail in het "slib" te zien zijn ,daar voorbij vind ik hem prachtig
mijn eigen gevoel hè
Dank voor de reactie. Ik zal van de week eens een foto plaatsen van het zelfde gebied maar dan voorbij de paal genomen.
Comment