Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eentje van vrijdag aan de vuurtoren van Breskens; het was een lekker weertje, veel wind, wolken, gevolgd door een vlucht naar de auto wegens een fikse regenbui
mvg Christophe
mooi dramatisch beeld! Maar die lucht lijkt me wel vreemd? Alsof de wolken een bocht nemen? Is dit door lange sluiter of heb je nadien de lucht in PS geveegd?
Rechts onder aan de paaltjes zijn ook nog een paar lichte vlekken te zien van de blend.
Bedankt voor de feedback en commentaar; de lucht is niet bewerkt, deze is genomen met een polarisatiefilter + 10 stops ND grijsfilter, waardoor ik een sluitertijd van ongeveer een minuut had.
Er was héél veel wind en wolken, waardoor de wolken zulke schakeringen tonen. Het is ook geen blend, maar de paaltjes zijn opgelicht met een borstel in Lightroom, en nu je het zegt valt het te veel op, goed dat je er me op wijst!
mvg Christophe
bedankt voor de uitleg Christophe! er moet inderdaad heel veel wind geweest zijn, zo heb ik ze nog nooit gezien! Het kan maar bijdragen tot de dramatiek
Comment