zonder meervoudige belichting
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Meervoudige belichting in Hallerbos
Collapse
X
-
Meervoudige belichting in Hallerbos
zonder meervoudige belichting
Last edited by IngridVD; 15 april 2014, 16:12. -
-
Re: Meervoudige belichting in Hallerbos
knap gedaan.
mooie foto.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Heel mooi...het licht en de sfeer!
Gr Pascale
Comment
-
-
Absoluut geslaagd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Misschien zien we deze wel terug in d'n "HoF" aanstaande maandag....."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
Knap beeld Ingrid, al vraag ik me af of de meervoudige belichting hier wel echt een meerwaarde heeft... Ik zou de 'gewone' er wel eens naast willen zien mocht je die ook hebben...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtKnap beeld Ingrid, al vraag ik me af of de meervoudige belichting hier wel echt een meerwaarde heeft... Ik zou de 'gewone' er wel eens naast willen zien mocht je die ook hebben...
Comment
-
Vroeger vond ik altijd dat je hiermee de film verkwanselde. Vond ze na ontwikkelen toen ook niet mooi, maar in het digitale tijdperk geeft het een heel ander effect... En vooral de nabewerking is dan een pré. Mijn vader zaliger deed het ook, maar hij smeet meer papier achteraf weg in de doka dan dat hij er bijhield hoor
Vanuit bovenstaande geredeneerd zou ik met een lichte meerderheid voor je origineel gaan, maar tis nipt hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtVroeger vond ik altijd dat je hiermee de film verkwanselde. Vond ze na ontwikkelen toen ook niet mooi, maar in het digitale tijdperk geeft het een heel ander effect... En vooral de nabewerking is dan een pré. Mijn vader zaliger deed het ook, maar hij smeet meer papier achteraf weg in de doka dan dat hij er bijhield hoor
Vanuit bovenstaande geredeneerd zou ik met een lichte meerderheid voor je origineel gaan, maar tis nipt hoor
Comment
Comment