Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
bouk ik vind het een mooie foto als hij idd wat meer pit krijg ,ik heb hem zelf eens binnengehaald en heb alleen in curven 1 klik op automatisch gedaan ,verder niets
..ik heb hem zelf eens binnengehaald (hopelijk neem je het mij niet kwalijk en heb alleen in curven 1 klik op automatisch gedaan ,verder niets ,oogt hij niet beter
ook mooi, had hem ook zo, maar geef toch de voorkeur aan mijn uitvoering.
ik hou niet zo van dat gemaakte oplichten.
liever iets somberder, zo als het was toen ik hem schoot.
grt,bouk.
ook mooi, had hem ook zo, maar geef toch de voorkeur aan mijn uitvoering.
ik hou niet zo van dat gemaakte oplichten.
liever iets somberder, zo als het was toen ik hem schoot.
grt,bouk.
iedereen heeft een andere kijk op zijn werk en dat respecteer ik ,zal link verwijderen
Ik vind de foto een beetje te donker. Bovendien vind ik hem een beetje saai, zonder echt onderwerp. Compo spreekt mij ook niet echt aan met dat water zo in het midden van de foto.
Vind de voorgrond van Patrick zijn versie beter maar de lucht is te blauw en te donker in vergelijking met de rest
wat ik ook nog vind is dat de compositie me niet echt aanspreekt Bouk..Jammer maar helaas.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Foto is onderbelicht.
Mist een onderwerp en qua opbouw te eenvoudig.
Ik vrees nu uiteraard wel dat ik dit zeg omdat het jou foto is, maar neen het is gemeend.
Licht de foto in zijn geheel wat op en bepaal een wit- en zwartpunt in je beeld.
Je zal zien dat het resultaat stukken beter oogt.
Je spreekt ook over somber, maar somber staat niet synoniem met onderbelichten.
Somberheid wordt bepaald door de sfeer dat een foto ademt...
Comment