Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Schitterend licht had je hier Patrick
En hopelijk voor jouw geen Tsunami want anders kan je weer op zoek naar nieuw materiaal ;-)
Heb wel het gevoel dat hij ietsje afhelt naar links
Heb wel het gevoel dat hij ietsje afhelt naar links
grts
Sieg
dank je Sieg ,heb het aangepast ,ik controleer dit altijd ,waarschijnlijk heb ik mijn PS waterpasje iets verkeerd gelegd ,jij kan dat blijkbaar goed inschatten want het scheelde maar 1mm daar het ook zo weinig was heb ik geen update geplaatst
de lucht, het licht, warm, prachtig. Enigste minpuntje voor mij is de drukte van de rotsen in de voorgrond. Is dubbel want aan de andere kant weerkaats het licht er mooi op
Comment