Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
deze vind ik de mooiste van de reeks; sober maar krachtig en heel mooi licht.
een paar kleinigheidjes zou ik nog aanpassen: in de linkerbovenhoek dat "kronkel sterretje -die ene felle ster op links en boven de overstraling van de maan zou ik wegpoetsen.
Weer zeer geslaagd, Patrick. Mooie sterrenhemel, en ook prachtig die glans op de het zand en het water.
En heel herkenbaar, de rust en pracht, die je omschrijft. Geeft echt een heerlijk gevoel, wanneer je moederziel alleen in de natuur bezig bent.
Ik denk wanneer dit gevoel ontbreekt, je ook nooit een '"ziel" in je foto's krijgt.
Na alle mijmeringen, toch een klein dingetje : De maan staat niet boven de weerschijn.
Groeten,
Johan
Prachtig Patrick! Met als centrale eyecatcher Orion. Misschien inderdaad wat jammer van het strooilicht van de maan, maar dat zijn nu eenmaal de omstandigheden. Volgend weekend zit ik in het Heuvelland, hoop er dan ook wat te kunnen vastleggen als het weer meewil!
Weer zeer geslaagd, Patrick. Mooie sterrenhemel, en ook prachtig die glans op de het zand en het water.
En heel herkenbaar, de rust en pracht, die je omschrijft. Geeft echt een heerlijk gevoel, wanneer je moederziel alleen in de natuur bezig bent.
Ik denk wanneer dit gevoel ontbreekt, je ook nooit een '"ziel" in je foto's krijgt.
Na alle mijmeringen, toch een klein dingetje : De maan staat niet boven de weerschijn.
Groeten,
Johan
ja dat is heel eigenaardig ik en Kristof hebben het ter plaatse over gehad als we zijn en mijn foto's bekeken ,het was het eerste wat ons opviel ,heb er geen verklaring voor want het is maar 1 foto ,merci Johan
ja dat is heel eigenaardig ik en Kristof hebben het ter plaatse over gehad als we zijn en mijn foto's bekeken ,het was het eerste wat ons opviel ,heb er geen verklaring voor want het is maar 1 foto ,merci Johan
ja idd, ik herinner me dat nog, dat was heel bizar, de foto geeft dan ook de werkelijkheid weer.
Comment