Voor diegenen die het ontgaan is, in de forumhoek Bewerking is iets leuks opgestart.
Je mag iemand zijn raw, dng, of tiff gaan bewerken op een manier, zoals jezelf wilt.
Je kan er gewoon een leuke plaat neerzetten, of een plaat met een probleem, zodat anderen daar lekker mee aan de gang gaan. EN dan bij voorkeur vermelden, HOE tot dat resultaat gekomen zijn.
Bij onderstaande foto kreeg in de kleur niet naar mijn zin, en dus had ik hem nooit geplaatst.
Maar op ideeën gebracht in voornoemd forumonderdeel, ben ik tot onderstaand resultaat gekomen.
De Zeelandbrug
Bedankt voor het kijken.
Bij voorkeur met een zwarte achtergrond.
Groeten,Je mag iemand zijn raw, dng, of tiff gaan bewerken op een manier, zoals jezelf wilt.
Je kan er gewoon een leuke plaat neerzetten, of een plaat met een probleem, zodat anderen daar lekker mee aan de gang gaan. EN dan bij voorkeur vermelden, HOE tot dat resultaat gekomen zijn.
Bij onderstaande foto kreeg in de kleur niet naar mijn zin, en dus had ik hem nooit geplaatst.
Maar op ideeën gebracht in voornoemd forumonderdeel, ben ik tot onderstaand resultaat gekomen.
De Zeelandbrug
Bedankt voor het kijken.
Bij voorkeur met een zwarte achtergrond.
Johan
Comment