Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Abstract-Natuur-Sculptuur.
Collapse
X
-
-
Re: Abstract-Natuur-Sculptuur.
Weer ne mooitje!
Gr Pascale
Comment
-
-
-
Fotos bekeken op 500 en ik moet zeggen dat je er het juiste oog voor hebt. Bij de groten zullen we maar zeggen.
Op facebook kan ik je niet vinden maar daar heb ik alvast reclame gestart.
Of moet ik zeggen Gil…lol.
Mooie plaat al vind ik vele andere sterker(beter)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtFotos bekeken op 500 en ik moet zeggen dat je er het juiste oog voor hebt. Bij de groten zullen we maar zeggen.
Op facebook kan ik je niet vinden maar daar heb ik alvast reclame gestart.
Of moet ik zeggen Gil…lol.
Mooie plaat al vind ik vele andere sterker(beter)
500px is mijn uitlaatklep; hier op het BD forum zet ik de meer toegankelijke (zoals meer van mijn abstracte collega's).
het voordeel van 500px is dat je bijna onbeperkt kan uploaden wat voor mij handig is daar ik nogal productief ben
Comment
-
Wat jij hier neerpoot, het is duidelijk dat daar jarenlange ervaring en een doorgedreven fotografiekennis achterzit. Keer op keer prachtplaten. In feite ben ik beschaamd om op jouw foto's te reageren, je kan toch niet altijd wouw, prachtig, top ... zeggen!? En trouwens, vergeleken met uw fotografie voel ik me zo bijzonder klein...
Om maar te zeggen; een prachtplaat.
Groeten,
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtEn trouwens, vergeleken met uw fotografie voel ik me zo bijzonder klein...
Groeten,
Geert
Comment
-
-
Prachtige eenvoud
Comment
-
Echte kunst voor mij, prachtig! Het kader past er ook goed bij zoMijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtbedankt voor dit mooi compliment
500px is mijn uitlaatklep; hier op het BD forum zet ik de meer toegankelijke (zoals meer van mijn abstracte collega's).
het voordeel van 500px is dat je bijna onbeperkt kan uploaden wat voor mij handig is daar ik nogal productief ben
Comment
Comment