Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
rood in beweging
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: rood in beweging
mooie gloed en avondrood. Mooi sfeerbeeld
Maar, correct me if i'm wrong, maar ik denk dat je hier de kleuren redelijk gesauteerd hebt en rood hebt toegevoegd aan de plaat. Daardoor heb je de lucht wat tot de limiet gepusht (wat artefacten rechts)
qua compo en beeld: er zit een mooie beweging in het water, maar ik ofwel had ik hier een referentiepunt (rustpunt) proberen in te voegen waaraan je de kracht van het water kan afmeten (zoals bv die steen onderaan) ofwel gegaan voor een nog langere sluiter waardoor je een rustiger beeld krijgt...
my 2 cents eh
-
correct me if i'm wrong, maar ik denk dat je hier de kleuren redelijk gesauteerd hebt en rood hebt toegevoegd aan de plaat.
qua saturatie heb ik miniem wat bijgevoegd. contrast middentonen ietsje opgeschroefd. ontruisen en iets verscherpt.
de hooglichten had ik ook wat teruggehaald voor de lucht. de sigma 15-30mm heeft een lelijke flare. mss dat die artefacten rechts daardoor inderdaad zijn verschenen. (door die hooglichten terug te schroeven...)
inderdaad die steen onderaan kon het beeld wss nog een stukje beter maken. thx voor de tips.
Comment
-
Goed bezig hoor maar inderdaad iets misgegaan in de afwerking denk ik
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
We blijven proberen hoor
nochtans niet al te veel bewerking gedaan. Maar ik heb het idd ook op groot formaat die vlekken.
t'is nog steeds dat niet alhoewel ik al blij ben met zulk resultaat.
Op naar de volgende!
Comment
-
-
Mooie opname en fijne uitleg over de lichte bewerking van de lucht.
Comment
-
mooi gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
ik vind hem toch wel goed zo hoor
nu nog een kadertje en eventueel een logo en is volledig af dan.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
Comment