Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mij valt behalve de mooie dieptewerking, ook de zeer goed getroffen kleur van de basaltblokken en het korstmos op !
Het slik, vind ik niet zo uit de verf komen.
Groeten,
Johan
@Bouk: geen ijs maar een laagje water van enkele milimeters
@Johan: Vanwege de enkele milimeters water minder slik
@NielsDV: De onscherpte zie ik niet zo. Bedoel je de gehele foto of een bepaald deel?
Link naar de highres jpg: http://www.smuttynose.nl/600_3126.jpg
Hoi Jan,
Vermoedelijk moet ik mij wat duidelijker uitdrukken.
Het slik bij ons is behalve wat ribbeltjes glad en er zit altijd wel een mooie glans over.
Wat ik bij jouw foto(s) zie, is slik met allemaal gruis-achtig materiaal o.i.d. Het ziet er ook zeer mat uit.
Maar als de slikken er bij jullie er zo uitzien, vergeef me het misverstand.
Het is in ieder geval iets wat mij al een paar keer opgevallen was.
Groeten,
Johan
Hoi Jan,
Vermoedelijk moet ik mij wat duidelijker uitdrukken.
Het slik bij ons is behalve wat ribbeltjes glad en er zit altijd wel een mooie glans over.
Wat ik bij jouw foto(s) zie, is slik met allemaal gruis-achtig materiaal o.i.d. Het ziet er ook zeer mat uit.
Maar als de slikken er bij jullie er zo uitzien, vergeef me het misverstand.
Het is in ieder geval iets wat mij al een paar keer opgevallen was.
Groeten,
Johan
Hoi Johan,
Tja, hier is het slik mat en modderachtig, ik kom een keer jullie slik bekijken (Zeeland vind ik ook buitengewoon mooi).
Bedankt voor de uitleg, Jan.
Als je een keer deze kant komt, aarzel niet als je informatie wilt, hoor.
Groeten,
Johan
Dank voor het aanbod Johan en zal ik zeker doen. Van jouw foto's begin ik toch ook wel een beeld van Zeeland te krijgen hoor en als een beeld/gebied mij goed bevalt zoek ik altijd even de kaart erbij.
Comment